کد مطلب: 296444
با حضور باشکوه مسئولين و مردم؛
جشن ميلاد امام زمان(ع) در شهر اردل برگزار شد+تصاوير
تاریخ انتشار : 1402/12/06
نمایش : 263
شهرستان اردل درشب و روز ميلاديگانه منجي عالم بشريت همانند هرسال غرق در شور و شعف است اما اين جشن ها به دليل همزمان شدن با گرم شدن تنور انتخابات رنگ و بوي ديگري داشت.
سجاد صالحي مسئول بسيج کانون مداحان شهرستان اردل در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه ضمن تبريک اعياد شعبانيه و عيد بزرگ اسلام، ميلاد امام زمان (عج) گفت:ما شيعيان منتظر ظهور حضرت مهدي (عج) براي گسترش عدل و داد در سراسر جامعه هستيم لذا بايد زمينه ظهور هر چه سريعتر حضرت را فراهم آوريم.

صالحي افزود: در آيات و روايت آمده است که امام زمان(عج) فرموده‌اند براي ظهور من دعا کنيد، به همين خاطر دعا کردن براي ظهور حضرت کمترين کاري است که مي‌توانيم انجام دهيم.

وي اظهار کرد: در انتظار ظهور حضرت مهدي(عج) بودن خود بزرگترين عبادت است و باعث گشايش در کار مؤمنين مي‌شود و براي منتظران اجر و پاداش در نظر گرفته شده است.

مسئول کانون بسيج مداحان شهرستان  اردل با بيان اينکه 50 جشن مردمي به مناسبت ميلاد با سعادت امام زمان(عج) در اين شهرستان برگزار مي شود بيان کرد: اين روزها جوانان ولايتمدار اردل با شور و شعف خاصي در مساجد، حسينيه، خيابانها و کوچه ها و حتي مقابل مغازه ها و منازل خود مهياي برگزاري جشن نيمه شعبان شده اند و جشن هاي با شکوهتري نسبت به سال قبل برپا مي کنند.

انتهاي ofv/570ه
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg